【大埔美食】大埔新開健康無味精牛骨湯車仔麵 湯底熬足12小時!清甜蘿蔔/牛坑腩/爽口豬皮

文: Elly Lee
2021.01.21

大埔一向美食雲集,更有不少隱世平民小食店深受歡迎。今次要介紹這間大埔新開的車仔麵店「龍門客棧」,以鮮甜牛骨湯底聞名,食完麵仲可以飲埋碗湯!湯底以大量牛骨熬製,足足熬煮超過12小時,並不添加任何味精、雞粉,保證客人可以食到食材的鮮味。配料方面,有清甜白蘿蔔、爽口豬皮、惹味豬腸和牛味濃郁的牛坑腩都是人氣之選,小店更不時加入時令配菜,引來大埔街坊大讚。下次去大埔掃街不妨試試這間新店啦!

牛骨湯車仔麵店「龍門客棧」裝潢別緻,地方寬大舒服,牆上的手工插畫更滲透不少本土懷舊特色。

牛骨湯底味道之所以做到如此鮮甜濃厚,原因全歸功於背後所花費的功夫。湯底每日以大量牛骨熬煮超過12小時,秉承不加任何味精和添加劑的原則,才發揮到食材的原鮮味。

車仔麵價錢親民,而且足料大份。一碗2餸車仔麵售價$32,3餸$40,4餸$48。配料選擇多樣,陳皮魚蛋、清甜白蘿蔔、爽口豬皮、惹味豬腸和牛味濃郁的牛坑腩都是人氣之選。醬料方面選擇亦有很多,奇味汁、車仔汁、麻辣汁和咖哩汁,麻辣汁是自己炒製的,辣味不重,但麻香十足。建議先品嚐鮮甜的牛骨湯底,再後加醬料食用,那就不會錯過美味的牛骨湯。

店內不時更有自家製蛇羹,質感濃稠適中,入口香滑。配上切得幼細整齊的蛇絲、雞肉絲、冬菇絲和木耳絲,食落有咬口,倍添滋味。這家主打車仔麵的龍門客棧其實已是第3間分店了,首間龍門客棧正是主打蛇羹和私房菜,菜式多樣夠鑊氣,詳情可到 FB@龍門客棧 查詢更多。

活動資訊

  • 地址 大埔懷仁街7號地舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至三、五至日,早上11時至晚上11時 逢星期四休息
  • 電話9312 5100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓