【大埔美食】大埔麻辣手工煙韌涼皮 自家秘製醬料!一口酸菜魚/麻辣墨魚頭/黑糖冰粉/涼拌皮蛋

文: Elly Lee
2021.01.24

大埔美食繁多,更有不少深受街坊歡迎的隱世食店,價錢親民又抵食!年尾於大埔開業的「涼皮小姐‧麻辣米線專門店」,主打手工涼皮和麻辣米線,以及多款滋味小食,配以小店秘製的惹味麻辣醬和自家醃製的酸菜,讓人一試難忘。短短數月已經吸引了不少大埔街坊的再度光顧。小食方面,一口酸菜魚和麻辣墨魚頭都是他們的必食招牌,即刻睇下有咩好食啦!

招牌涼拌手工涼皮($29),配料包括花生碎、青瓜絲、芫荽、蔥、炸黃豆、自家秘製麻辣醬、芝麻。他們的手工涼皮有別坊間以薯仔、麵粉或米來製做,而是選擇用上比較健康的紅薯製做。以紅薯做的涼皮口感會比較滑溜,煙韌彈牙,有嚼感。配上自家惹味的麻辣汁醬,食落開胃之餘,口感層次亦相當豐富。

除了招牌涼皮,米線也很受歡迎。配以秘製麻辣湯底($29)或用上自家醃製酸菜的酸辣湯底($29)。麻辣湯底有分BB辣、小辣、中辣、大辣。配料選擇多樣,自家滷製的腩肉滷得十分入味,成為不少顧客的必點配餸。

小食方面,不得不試這個一口酸菜魚($38)!酸味十足,食落好惹味。選用無骨滑溜魚塊,讓顧客可以一口食落肚,感覺相當滿足啊。

二荊條辣雞翼($28/3隻,$38/5隻),辣勁十足。涼拌特色皮蛋($22)皮蛋沾上大量秘製麻辣醬料,食落倍添滋味。另外更有麻辣墨魚頭($38)和涼拌萵筍($28),爽口美味。

如果覺得辣,不妨食碗解辣一流的爽口冰粉($16)!味道選擇分別有黑糖和柱花。

「涼皮小姐‧麻辣米線專門店」店鋪雖小,但環境整潔乾淨,坐得挻舒服。大埔區暫時都沒有同類型的店舖,大埔街坊又多一個美食好去處了。

活動資訊

  • 地址 大埔太和路14號翠怡花園B座地下15號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 21:15
  • 電話3705 8465

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓