IKEA推3款香港限定榴槤甜品 流心芝士撻/燕麥奶新地/特濃果肉雪糕

文: 梁穎心
2021.05.31

又到了榴槤當造的季節喇!各式不同的果王甜品都應運而生,IKEA亦強勢推出3款香港限定榴槤甜品,包括流心撻、新地筒、和特濃新地,各位榴槤控準備好被軟綿順滑的榴槤包圍了嗎?即入內文睇睇幾時面世喇!

IKEA這3款香港限定的榴槤甜品分別為榴槤流心芝士撻($13)、D24 榴槤新地筒($9)、及特濃 D24 榴槤新地($19),芝士撻供應日期由6月1日起至6月30日,而D24榴槤新地筒及特濃 D24 榴槤新地則由6月1日起供應至7月21日,想一試IKEA香港限定甜品的朋友就要注意時間了。

是次的新地採用了IKEA熱賣的燕麥奶製造,熱量比傳統奶類更低,亦適合素食者享用。特濃 D24 榴槤新地更拌上濃郁榴槤果肉,層次更豐富,榴槤控要mark實日子喇。

同場加映,適逢 6 月 6 日瑞典國慶,以瑞典國旗顏色為靈感的黃藍色瑞典蛋卷(蝶豆花檸檬味)再度歸來!一件瑞典蛋卷$9,,而一整條急凍瑞典蛋卷則售$46,6月3日起至6月10日期間限定發售。

來源:IKEA

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓