【香港口罩】人氣靚色Protector口罩銅鑼灣期間限定店率先睇!3款新色登場、獨賣限定版口罩

文: Cay Cheung
2021.06.09

人氣Protector Daily口罩將會在銅鑼灣希慎廣場開設期間限定店!今次Protector Daily仲會推出多款新色口罩,而且現場會有特別版「Before Sunrise collection」系列登場,有興趣的朋友記得留意Protector Daily的Pop-up Store喇!

Protector Daily由6月12日至7月2日,將會在銅鑼灣希慎廣場開設期間限定店,Pop-up Store以純白色為主要色調,貫徹一向簡約時尚的風格。

今次更會推出3款新色口罩,包括:Teardrop (淚水藍) 、Rhino (犀牛灰)和Light (曙光白)。

現場仲有特別版「Before Sunrise collection」系列口罩,除了三款新色Teardrop (淚水藍) 、Rhino (犀牛灰)和Light (曙光白)之外, 仲有5款之前人氣大熱的顏色,包括Mauve (錦葵粉)、Moody (冷調啡)、Haze (迷迭紫) 、Valentine (戀愛紅) 和Knight (武士灰) 。8款顏色不但可以配搭不同的衣著,仲適合不同的心情!

全部口罩的規格達ASTM Level 3,具BFE >99%、PFE >99%和VFE>99%。  

來源:Protector  

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓