【北角美食】韓國過江龍一人前PIZZA店 最平$49!必試甜辣炸雞/拉絲藍芝士口味

文: Elly Lee
2021.06.19

北角新開一間韓式一人前Pizza店「GOPIZZA」,主打一人前薄餅,價錢仲亦挺親民,最平$49有交易。其實「GOPIZZA」大有來頭,在韓國首爾有超過25間分店,繼打入新加坡和印度市場後,首次登陸香港開設分店。這間韓國過江龍一人前Pizza店所用的餅底及大部份材料都是由韓國直送。有14款口味供應,更有韓式style選擇,有甜辣炸雞和韓式烤肉味等。而其藍芝士和拿破崙鮮蝦口味薄餅都得到不少客人的喜愛,即刻看看有什麼好吃的吧。

北角這間主打一人前薄餅的「GOPIZZA」以快餐店模式運作。地方不算很大,光線充沛,環境舒適。選用由韓國直送到港的餅底及材料。用並用上獨家專利的烤爐,兩邊以明火加熱,溫度高達300度,利用高溫熱力烤熟薄餅,約3分鐘就出爐了。薄餅烤得均勻。共有14款薄餅供應。薄餅口味有韓式style選擇。

這款韓式甜辣椒雞塊薄餅($79)以韓國傳統韓式甜辣醬配上甜薯慕絲作薄餅底醬,加入青椒、洋葱,以及新鮮炸起的甜辣炸雞,整體惹味。

受到不少客人喜愛的拿坡里鮮蝦薄餅($79)食落好開胃,而且蝦肉彈牙,口感豐富。

芝士控不能錯過的藍芝士薄餅($59),激量芝士,更可以做到拉絲效果。伴送蜜糖,薄餅沾蜜糖一同吃更加美味。薄餅雖說是一人前,不過份量不少,細食的話亦足夠兩人享用。

而「GOPIZZA」亦有各式各樣意粉提供。小食方面,更有韓國辣炒年糕、韓式甜辣醬炸雞等。


活動資訊

  • 地址 北角渣華道123號北角匯二期 G/F G10舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 11:30 - 20:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓