【大圍美食】人氣爆餡漢堡外賣店進駐大圍 足料海膽吉列蠔漢堡/松露啡菇安格斯/黑松露薯條

文: Elly Lee
2021.06.30

紅磡人氣漢堡包外賣店「Nomad Burger」進駐大圍開新分店啦,以後大圍街坊又有多個美食選擇啦!大圍分店同樣主打外賣漢堡,客人可以自由配搭漢堡,選擇多樣。「Nomad Burger」更不時推出期間限定漢堡,例如其招牌龍蝦安格斯漢堡等。而前陣子推出的足料海膽吉列蠔漢堡更成為了恆常Menu,去大圍玩的朋友,又或是大圍街坊都不要錯過啦。

漢堡店「Nomad Burger」裝潢簡潔,以型格黑色為基調。鋪位狹小,主打外賣漢堡生意。不過門前有張長櫈,店裡亦有立食小吧枱供客人使用。小店更特別推出生酮漢堡,讓一眾生酮飲食人士也能享用美味的Burger。

足料海膽吉列蠔漢堡($118)其實本來是期間限定供應的Burger,因為反應熱鬧,故將海膽吉列蠔漢堡擺進恆常Menu裡。漢堡裡有3隻即叫即炸的肥美吉列蠔,加上原片加拿大海膽,再淋上惹味的海膽蛋黃醬,整個Burger爆餡之餘,鮮味十足。

除了指定款式漢堡,客人亦可以自由配搭啱自己口味的漢堡。這款松露啡菇安格斯牛堡($71)非常惹味。選用美國鮮嫩多汁的安格斯牛肉,而且肉味極濃郁。配上多汁啡菇,入口爆汁,好Juicy。

此外,小店更有提供生酮漢堡,讓生酮飲食人士都能食到美味的漢堡。

小食方面,推薦一試黑松露薯條。他們的黑松露蛋黃醬薯條用上自家製調配的醬料,以Truffle Hunter黑松露醬配特濃白松露油,再加上蛋黃、檸檬等調味料製成。鮮炸香脆的薯條淋上鹹香惹味的醬汁,最後灑上一層Truffle Dust松露粉,食落惹味。另外亦有不少人點這份雞鎚,新鮮炸起,熱辣辣。


活動資訊

  • 地址 大圍積運街2-8號海福商場地下2號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 12pm - 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓