【沙田美食】沙田新開河畔靚㬌BBQ場 交通方便!過60款燒烤肉類/海鮮/土匪豬手/安格斯肉眼扒

文: Elly Lee
2021.05.01

靚景燒烤場大多都集中於新界大西北或西貢等地區,而且仲要自己提著食物和物資。最近沙田河畔附近新開了一個露天燒烤場「Pop n’ Grill」,提供自助燒烤服務,客人毋須自備任何物資,真是兩手揈揈都能BBQ啊。而且由沙田火車站行約5分鐘便到達燒烤場,相當方便易行。可以望住沙田城門河美景BBQ,感覺都挺寫意啊!

沙田新開的露天燒烤場「Pop n’ Grill」地方非常寬大,環境整潔,更可以望到沙田城門河靚景。「Pop n’ Grill」餐廳分為室內和戶外範圍,室內部份主要提供西餐,而戶外則主打自助燒烤服務。

自助燒烤服務相當方便,非常適合想BBQ,但又不想準備食物和物資的懶人啊。客人來到餐廳被安排入座後,自行點選食物,然後員工便會為客人起爐生火。燒烤場更有提供調味料自助吧,基本上BBQ時需要的調味料都有提供在內。餐碟和餐具等都是自助提取的。

「Pop n’ Grill」最受歡迎當然是主打的BBQ餐,比較抵食之餘,又多選擇。客人可以按自己的喜好或需要點選不同套餐。

除了BBQ餐,單點的土匪豬手和安格斯肉眼扒同樣多人嗌。土匪豬手($188)有驚喜,份量十足之餘,味道亦很不錯。外皮香脆,而且肉嫩多汁。

安格斯肉眼扒($308)有10安士重,份量十足!建議轉用鐵板燒烤,會比較容易烹煮。肉眼扒牛味幾重,而且鮮嫩多汁。另外更有不同海鮮選擇,挺新鮮的。特別推介美國龍蝦尾,口感彈牙。


活動資訊

  • 地址 沙田源禾路1號沙田大會堂天台花園
  • 人均消費$101 - $200
  • Pop n’ Grill3188 5170
  • 開放時間星期一至日,早上11:00 - 下午10:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓