【屯門美食】屯門新開泰式香蕉煎餅專門店 達10款口味!Nutella榛子醬/紫薯/榴槤/肉鬆芝士

文: Elly Lee
2021.07.01

屯門最近新開一間主打泰國名物香蕉煎餅的小食店「泰小子」,開業沒多久已經吸引了不少人特意前來屯門掃街。小食店「泰小子」專做泰式香蕉煎餅,全部都是即叫即煎,新鮮熱辣。更多達10款口味選擇,例如有紫薯芝士、榴槤芝士和肉鬆芝士等,最受歡迎當然是塗滿Nutella榛子醬和煉奶的香蕉煎餅啦,非常邪惡啊!小店更有芒果糯米飯和泰式奶茶等供應,以後來到屯門掃街又多一個選擇了,即刻看看有什麼好吃吧!

屯門新開的泰式香蕉煎餅專門店「泰小子」,件件香蕉煎餅都是即叫即製,新鮮煎起。餅邊香脆,餡料豐富,完全就似飛到泰國旅遊時所吃的香蕉煎餅一樣啊。

人氣之選Nutella榛子醬香蕉煎餅($35)。在新鮮煎起的香蕉煎餅上塗抹Nutella榛子醬和煉奶。煎餅脆口,香蕉都算多,配搭滋味醬料,讓人停不了口地吃啊。

芝士紫薯煎餅($35)非常足料,可以食落啖啖紫薯蓉,甜中帶點芝士鹹香,味道層次豐富。

榴槤愛好者絕對不能錯過這款芝士榴槤煎餅($45)。榴槤味極香濃,加上拉絲芝士,好邪惡啊!建議取餅後盡快食用,不然就會變得沒那麼脆身啊!

除了美味的泰式香蕉煎餅,小店更有芒果糯米飯、泰式奶茶等供應!推薦一試芒果糯米飯($38),賣相吸引之餘,味道不錯。

活動資訊

  • 地址 屯門青河坊3號商場地下3號鋪利寶大廈置樂
  • 人均消費$50或以下
  • 泰小子3488 0827
  • 開放時間星期一至日 12pm - 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓