【元朗美食】光榮冰室第九間分店登陸元朗!超人氣滑蛋叉燒飯/三眼仔扒飯/蔥油豬扒飯

文: 張凱淇
2021.08.13

於尖沙咀、旺角、荃灣、觀塘等地各設分店的人氣茶餐廳「光榮冰室」宣布,第九間全新分店登陸元朗!主打三眼仔扒飯及滑蛋叉燒飯等大份量碟頭飯,加上價格划算親民,因此深受成為許多人心中的平民飯堂!詳細資料即看以下內容啦!

以一道道誠意十足的大份碟頭飯而吸引大批街坊的光榮冰室,近日透過社交平台Facebook宣布,將於元朗教育路44,46及50號兆明樓地下開設第九間分店,消息一出即引起熱烈討論,有網民表示:「終於唔洗去荃灣或者尖沙咀食喇!」,不過目前還在試業階段,還沒正式開張,因此各位忠實食客不妨可以等正式開幕後,再到店品嚐美食! 

說到店內必食碟頭飯,當然不少得叉燒滑蛋飯及蔥油雞/豬扒,而粉麵類方面則有乾炒牛河、馬來貴刁等選擇,價格大約落在港幣$50左右,非常抵食!另外三眼仔扒飯上的奉上三隻嫩滑太陽蛋,蛋汁撈飯簡直一流!此外沙嗲牛撈麵和煲仔爆茜肥牛麵同樣都是光榮冰室的招牌餐點,期望未來開業有得食!

圖片及資料來源:光榮冰室

 

活動資訊

  • 地址 元朗教育路44,46及50號兆明樓地下B舖
  • 開放時間07:00-23:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓