經典機械人現身 德福廣場變身聖誕機械工場

文: a.Ki
2022.12.09

聖誕節合家歡活動,行商場必定係好選擇,食買玩樣樣齊,不過面對商場繽紛嘅裝飾,爸爸通常都淪為攝影師。今年聖誕,各位爸爸不妨帶家人去德福廣場「聖誕機械工場」,因為現場集合多款80年代至現今嘅經典機械人,回味最愛角色之外又可以同小朋友分享那些年的回憶,必定盡興!

今次港鐵公司旗下4大商場聯乘「香港品牌玩具協會」(HKBTA)呈獻「香港品牌玩具展」,於德福廣場、青衣城、PopCorn及The LOHAS康城展出多款本地創作角色、日本經典機械人、可愛卡通人物及超級動漫英雄。以男生最愛經典機械人為主題的德福廣場就雲集五獅合體的《百獸王》、1.8米高嘅《機動警察》英格倫1號機、《超時空要塞》嘅韋基利 VF-1S以及本地藝術家 Felix Ip 設計充滿香港特色嘅《香港重機》,俾各位爸爸可以盡情搵返佢地嘅童年~

氣勢磅礡的五獅合體百獸王重現眼前,爸爸們不要太興奮。

「未來警察今天要出發!」相信是現場聽得最多的歌詞。

拉返到現代,由本地藝術家Felix Ip設計的香港重機都有粉墨登場。

展出近200件珍藏玩具

今次活動嘅另一重點,就是近30間本地玩具生產商於四大商場展出約180件「鎮店之寶」,而德福廣場內更有多款珍貴展品,包括首次展出嘅Premium 1:6 柯柏文首辦及成品、真三一萬能俠1號機(黑色版)、MDLX版變型金剛系列等,同場仲可以透過觸控屏幕同手稿展覽,欣賞勇者王GAOGAIGAR同香港重機等嘅設計圖,讓大家可以深入了解每款模型背後的精湛設計理念,玩具迷可以慢慢細賞每一款匠心製作的精選作品!

多款首辦及成品首次展出,機會難得!。

期間限定店 搜羅聖誕禮物

睇完心癢癢,德福廣場更為大家安排了期間限定店,售賣過百款動漫超人氣商品,爸爸自然可以乘機盡情掃貨!現場齊集多款令人熱血沸騰的機械人及超級英雄模型,包括POSE+的合金可動系列《勇者王》、threezero的FigZero 1/6 奧特曼系列、千值練的FIGHTING ARMOR 系列等,種類齊全,最啱選購聖誕禮物。

兩仔爺齊齊買聖誕禮物,媽媽實唔會投訴。

 

德福廣場「聖誕機械工場」

展覽日期: 即日起 至 2023年1月2日

開放時間: 上午11時至晚上9時

展覽地點: 德福廣場1期地下中庭

 

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓