日本「失眠書」1招令人愈睇愈眼瞓!內容無厘頭?實測睇100頁就有睡意

文: 梁穎心
2023.02.19

失眠點算好?總有人提議失眠就睇書,但睇邊本好?最近有日本公司推出了一款讓人產生睡意的極簡書籍,書名為《BOOK FOR(  )》,翻開書本,內容由多個無關聯的單字所組成,邊看邊放空大腦,自自然然就有睡意了。

《BOOK FOR(  )》由封面設計至內容都十分簡潔,毫無圖片裝,目的就是為了讓人放鬆沉澱,內頁幾近空白,僅以196個毫無關聯性的字詞組成。根據官方介紹,有一種方法叫做「認知洗牌」,通過一個又一個沒有無關聯的單詞來刷新大腦,讓人可以放空思緒。

有人實測過,大概翻到第100頁時就有睏意了,這時候就要放下書本趕快上床入睡喇!

書籍定價為2200日元,約130港元,小巧易收藏,買回家「看門口」也許是個不錯的主意。

來源:NARUTOSHI ANDO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓