港女招合租室友一房開價$8000!4大無理要求唔準去旅行!網民:貼錢做工人?

文: 梁穎心
2022.11.21

日前有網民在Facebook群組「業主盤免佣放租平台(地產即踢)」發文招室友合租,單位位於紅磡恆山閣,指有女性朋友希望出租一間房,客廳共用。內文指面積約300平方呎、新裝修、洗手間乾濕分離、臥室有房門、家電齊全。不過女戶主列主的4項要求,包括承擔一部分家務及短期不會出國或外遊,就惹來網民熱議。

根據招室友合租帖文,放租的紅磡恆山閣單位鄰近港鐵站或巴士站,月租$8000不包水電煤,但好租客可議價。對於租客的4項要求分別是,租客為女生、可接受家中有貓、凡事願意與室友溝通,承擔一部分家務、及有穩定工作,短期不會出國外遊。

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

帖文發布後隨即被轉載至其他群組及連登討論區,不少網民認為租金貴,不准外遊條件苛刻,多少少錢可以有更好選擇等。有人直言「貼錢做賓賓」、「平幾千蚊但係細一半,仲要幫人做家務同幫人養貓」、「加多少 租到港島東300 呎」、「應該係個女仔短期會去旅行 所以唔俾人出國 要幫佢睇住隻貓」、「要處理埋隻貓啲家務 對無養既人係過份要求」、「同佢夾租同貼錢打工有咩區別」。

另外,有網民在放租平台上發現,同一屋苑2房1廳 341呎月租$13,800。亦有人指該區類似單位只要$1.2萬左右,以月租$8000計算,只要多付$4000就可以自己租一個單位,更為化算。

來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓