網民上車2個月銀行估價跌100萬 慘變負資產!大呻「日日咁辛苦番工變左做義工」

文: 黃樂恩
2022.12.29

受第5波疫情、美國加息周期影響,本港樓價持續下跌,日前有名網民在連登討論區發文,大呻近期買入的單位在這兩個月銀行估價急跌100萬,「雖然係自住,但係都好傷,日日咁辛苦番工變左做義工」,即入內文睇睇啦!

最近有網民在連登討論區發文,表示自己「突然變咗負資產」,指當初租樓是$14,000、供樓則是$20,000,他認為供樓與租樓相差不遠,加上因為家庭問題而要搬出去,所以在近期買入一個單位作自住。沒想到這兩個月銀行估價竟然狂瀉100萬,即是每日至少跌了$16,000,直言早知畢業後直接不上班、排公屋,「日日咁辛苦番工變左做義工。估唔到我咁努力靠自己,結果同躺平既人一樣 得個吉。」

帖文一出,隨即掀起連登仔熱論,有網民認為事主不用過份擔心,現時物業以自住為主,短期內的升跌對其影響不大,「過多二三十年會慢慢升返」、「供完到時就樓市升返幾倍啦」、「你一日唔放都未叫輸錢」、「當交貴租 20k租到好靚地方」。亦有網民直斥樓主太早上車變成接火棒,「條路自己揀,冇人迫佢買樓」、「整體樓市都係下行,我都好幸運年頭走得快,高位港傻幫手接貨」。

來源:LIHKGHKET

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓