黃大仙街市魚檔$500當$100拒找錢 港媽白白損失$400!大呻「我一個女人仔可以做啲乜」

文: 黃樂恩
2023.01.05

平時會去開街市買餸的朋友留意啦!早前有位港媽在黃大仙街市買餸時 ,明明支付$500紙幣, 沒想到卻被檔主當成是$100紙幣,而且拒絕找續剩下的$400?最後港媽只能放棄爭拗離開,在網上大呻「我一個女人仔可以做啲乜」,即入內文睇睇啦!

日前有港媽在Facebook群組「黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山……)」發文,大呻本周一(2日)早上光顧黃大仙大成街街市一個魚檔,當時她以$138購買3片三文魚,總共支付了$538,不過在魚檔等了很久都沒有找錢。當時檔主還問她發生甚麼事,其後堅稱沒有收過$500紙幣,只收到事主一張$100紙幣及$38散紙,因此拒絕找續$400。

事主憶述當時情況,指已經多番強調自己給予的是$500紙幣,「我銀包有三張$500,當時拎咗一張俾佢剩番兩張。」但檔主依然「死口唔認收咗」,最後事主只能拍下魚檔的照片、放棄爭拗離開,委屈表示「我一個女人仔可以做啲乜」!

帖文一出,即掀起不少網民熱論,有網民認為事主太過軟弱,當時應該即場報警,努力為自己爭取權益,事主在留言區回應指,今次在網上分享事件「只係想借一個平台呻吓、提醒吓,非心虛,不喜勿插。」同時亦有網民認為「去街市買嘢,就唔好比大牛」、「$500俾我會去便利店增值咗$100先,然後再入街市買餸」,建議事主用大鈔買餸時候應該跟老闆說聲「我而家畀$500」。

來源:FB@黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山……)HKET

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓