冬天進食意慾強 5 招修側腹兼幫助消化

文: U Magazine
2023.01.19

天氣開始轉涼,經常出現想進食的意慾,多吃便容易令小肚腩突出,Fitness Trainer CoCo 會用簡單的 5 款動作,除了令大家可以修緊腹部綫條,尤其側腹位置,而且多做腹部運動,還可以幫助消化。

text & edit/Stephaie

photo/Chow

special thanks/Fitness Trainer CoCo

wardrobe/Sweaty Betty

Loction/cocoandthesun

 

▌動作1
首先雙腳在膊頭閣度打開,雙手放在頭後,手踭向外打開,呼氣時膝頭碰上手踭,背部要挺,頭和胸要一齊做,做完一邊可以再做另一邊。

 

 


▌動作2
側身瞓在地上,手踭放在膊頭下方,挺胸收腹,雙腳疊在一起,手向上。然後呼氣,雙腳提高掂到雙手,這個動作一定要雙腳夾實,側腹用力將腳提高。


若果想令動作可以更簡易,先將近地面的腳屈膝,只抬高上面單腳便可。

 


▌動作3
平板支撐動作開始,手踭要放在膊頭對下,肚要收緊,臀部向上移,將盆骨兩邊下沉,腳踭亦要跟着兩邊擺動。

 


▌動作4
先瞓低然後雙手放在頭後方,手踭向外打開,頭和心口要離開地面,雙腳提起,一隻腳屈成 90 度,一隻腳先伸直,上半身轉向一邊,手踭碰另一邊的膝頭,然後再做另一邊,要注意做這組動作時,頭和膊要一齊扭動。

 


▌動作5
先曲起雙腳,雙手伸直放身旁兩側,手心向上,頭和胸保持離地,呼氣時兩邊搖擺,以水平姿勢進行。

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓