淘寶驚現人工聊天機器人ChatGPT代問服務 代問每句收$1?代寫論文都得?

文: 唐卓寧
2023.02.09

人工智慧聊天機器人ChatGPT 在極短時間內破1億用戶,不過中國內地、香港的用戶就暫時未能用到,如要試用,惟有「翻牆」及使用外國電話註冊才可以。而最近有人發現,原來淘寶近日出現了一批與ChatGPT相關新產品,包括:註冊服務、代問服務、代寫論文等。

中國內地、香港的用戶都暫時未能用到ChatGPT,如要試用,惟有「翻牆」及使用外國電話註冊才可以。而原來淘寶商家早就發現商機,推出了一批與ChatGPT相關新產品,包括:ChatGPT 帳號、ChatGPT 註冊服務、ChatGPT 代問服務等。定價不一,大部分代問收費介乎人民幣$1至$5之間,更有人發展出利用人工智能代寫論文的做法,不過價格就相對較貴每500字要價$5人民幣。

來源:淘寶網頁截圖

圖源:unsplash

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓