張國榮逝世20周年|文華東方酒店外擠滿粉絲人龍花海 數百哥迷晚上6時43分齊亮電話燈默哀

文: 羅志宏
2023.04.01

4月1日是已故一代巨星「哥哥」張國榮逝世20周年,大批哥哥的粉絲一如以往到中環文華東方酒店外獻花悼念哥哥,現場聚集了世界各地接近數百名「哥迷」,除了擠滿粉絲人龍,而且擺放了大量大型花牌、鮮花、心意卡、相框、鶴樹玫瑰花飾等物品,十足十花海一樣。

酒店外圍擠滿哥哥的粉絲人龍,現場情況水泄不通,圍繞外圍足足有半個圈之多,幾乎排至遮打道,更需要警員到場協助疏通人流。直至傍晚6時43分,即哥哥於2003年一躍而下的一刻,現場不少「哥迷」齊齊亮起電話燈默哀,而在尖沙咀文化中心的紀念晚會情況亦然,一眾「哥迷」迫爆露天廣場及海傍區域,現場人山人海。

►同場加映:【著數慳家王】柴灣名物$35超巨型魚柳包!每日兩點前賣清光 $29足料雞扒包

圖片來源:Viu1hk節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓