自貼鎮痛貼神器3選! 唔使靠人 自己都可以貼背脊

文: U Magazine
2023.05.22

不少坐office的打工仔,或是經常打機的年輕人,都有腰酸背痛的問題,鎮痛貼不再只屬於老人家的必需品。但有無發現,膊頭及腰還可以,背脊位置很難自己貼吧?原來日本

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

第一位:旭電機化成「しっぷ貼り ひとりでペッタンコ」
這款是眾多鎮痛貼神器之中,最容易使用兼效果最好的一款,只需把膠布一半夾在神器內,再放在患處上,輕輕按壓及貼上,就可以輕鬆貼好。最大的優點是可以對應不同size的鎮痛貼,包括常見的10cm x 14cm及10cm x 7cm,又或是另一些大小都可以。可以於Amazon Japan訂購(可寄到香港),最平865円。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

旭電機化成「しっぷ貼り ひとりでペッタンコ ミニ」

這個是同款的mini版,雖然只可以貼到較細size的鎮痛貼,但手柄比較長,都很容易用。同樣可以於Amazon Japan訂購(可寄到香港),最平1,047円,有白、粉紅、粉藍3隻色。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

第二位:石丸合成樹脂「ひとりでできた(湿布用パーツ)」

這款神器的構造比較複雜,有多個滾筒,比較難set,鎮痛貼亦較易卡在滾筒內,不過,卻可以貼得非常貼服!雖然比較貴,但可以加配另一個「頭」,適用於搽支裝鎮痛劑。可以於Amazon Japan訂購(可寄到香港),最平1,961円。

 

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

第三位:Bitatto Japan「湿布貼りお助けシート」

 

這個是最抵買的工具,共有兩款,肩/背用的只是300円(Yodobashi online shop),腰部專用是522円(Yodobashi online shop),可以重複使用100次。原理是先將鎮痛貼貼在產品上,再用兩手一拉,把鎮痛貼貼在身上。試用者表示比較難固定在產品上,而且只限10cm x 14cm的鎮痛貼適用,不過價錢平,都可以一試!

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

 

text/ Katty
photo/ Amazon、MONOQLO、Yodobashi

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓