香港迪士尼樂園新出LinaBell尾巴棉花糖!網民笑貨不對板:咁抽象嘅!

文: 李紫彤
2023.05.31

自LinaBell登場起,就掀起一股熱潮,不少賓客紛紛成為可愛LinaBell的粉絲。迪士尼樂園也順應民意,推出了不少與LinaBell相關的商品;而近日迪士尼宣布開始發售LinaBell尾巴造型的棉花糖及其面貌的雪糕條,但產品照片一公開,不少網民認為棉花糖看上去並不像LinaBell的尾巴,更引來一番熱議!

近日,香港迪士尼樂園於網上分享了LinaBell的兩大新產品 -- LinaBell尾巴造型棉花糖及LinaBell雪糕條,其中尾巴造型棉花糖的照片更惹來熱議。照片中的棉花糖混合了專屬LinaBell的粉紅色及白色,但不知道是否因為溫度的原因,棉花糖看上去有點融化的感覺,加上兩種顔色的分層不夠明顯,因此引來一衆網民討論!

有網民認為棉花糖的設計不夠明顯「唔係啲人講話係LinaBell條尾我都真係睇唔出」、「我日日係屋企對住幾條尾都睇唔出」、「咁抽象Linabell棉花糖?」、「LinaBell棉花糖變咗一坺嘢」;更有網民對比上海迪士尼的尾巴造型棉花糖指「賣相同上海差咁遠嘅」,指上海迪士尼同為一樣的產品但設計比較明顯,亦會於棉花糖上貼上LinaBell米紙,表示「呢個有誠意啲」;亦有網民認為宣傳照可以挑選得更好「好心拎枝唔溶既(嘅)影相」、「個棉花糖好似比人食完,仲有啲口水係到咁」。

但現時LinaBell尾巴造型棉花糖經已於香港迪士尼樂園開賣,或許親身去嘗試會與宣傳照大有不同;加上現時天氣炎熱,大家記得買完快點進食,以免等到融化啦!

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖/資料來源:FB@我真係好鍾意迪士尼資訊分享群、@Disney Magical Kingdom Blog

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓