【家居達人】慳時間兼一物多用 $12店煮食小幫手!

文: U Magazine
2023.06.05

最近又走到$12店「巡舖」,平日都愛睇家品又或廚房用品,平平無奇的一件小物總會帶畀我一啲小驚喜,今次在舖就見到這幾件入廚小幫手,好方便就可以幫到我這類不想煮食的人,大家睇吓有無興趣入手試吓!

1. 扭扭牛油棒
平時買牛油都總是一大件,每次用都好不方便,這個小棒又幾方便,只要切開一小條牛油,放入牛油棒中間,每次用只需要扭出來就可以用,超方便!

2. 小丸子夾
這個小夾除了可以幫手整到完整肉丸之外,平日外郊或比小朋友帶食物返學都可以用來整小飯團,只要整好飯或肉碎在夾,然後搖晃3秒左右,就可以見到圓圓嘅肉丸或小飯團﹗

3. 小蕃茄鉗
呢個真係超方便,當要煮意粉嘅時候,用上大量蕃茄仔,每次要取下小葉子都好煩,今次用呢個夾一秒都唔使就可以搞掂,以後煮蕃茄意粉都要用佢﹗

4. 三色椒除芯器
呢個除芯器就更簡單,只要上下兩邊插入小工具,然後拉開就已經可以將三色椒芯完整取出,唔使慢慢用刀整走。

5. 煮玉子神器
自己就覺得呢個小工具最驚喜,放入雞蛋和適量水,搞拌放入微波爐「叮」幾秒後取出,然後再搞拌多一次再「叮」大約40秒,取出後壓平,好簡單就已經煮好「香噴噴」日式玉子啦!

6. 一物多用勺
初初見到呢個飯勺幾得意,因為可以將其一分為二,原來除了用來平日盛飯之外,亦可以幫手整便當,亦可以切烏冬和整沙律,又幾抵用喎。

【info】
產品購自 Aeon Living Plaza 及 Daiso
惟每間分店供應商品或有不同,詳情請向官方查詢。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓