著白色衫最唔吸熱?日本電視台測試 唔同顏色竟然相差15度以上!

文: U Magazine
2023.06.09

最近天熱實在太熱,出街無論著什麼衫都會不停流汗,雖然大家都知道著深色衫比較吸熱,但有無諗過原來可以相差很多?最近有日本電視台做了測試,發現最多可以有15度以上的分別!究竟著什麼顏色最涼快呢?

============
同場加映:
【家居達人】潮濕天氣保養鞋履6招 著2日擺3日?塞報紙免發霉!

============

名古屋電視台的Youtube新聞channel《メ〜テレニュース》早前做了一個測試,於正午12時半,放了6個黑色的人體模型,分別穿上紅、黃、白、黑、藍、綠色的tee,再探測表面的溫度。

過了2分半鐘,黑色tee明顯出現紅色,代表溫度高,但白tee及黃tee卻沒甚麼變化。

過了5分鐘,白tee表面溫度約44.6度,而黑tee卻高達61.9度,相差17.3度!

之前亦有專家做過研究測試,發現溫度差別可以超過20度!

專家指出,白tee基本上會反射所有太陽放出的熱能,而黑tee卻會吸收所有的熱能。

而紅tee及綠tee,大家都會以為前者較吸熱吧?原來不是!綠tee比紅tee的表面溫度高15度,因為紅tee的反射率比綠tee高!

專家表示,就算不能日日著白色,都盡量著黃色、灰色及紅色的衫比較好,減少中暑的機會!

text/ Katty
photo/ メ〜テレニュース Youtube截圖、IG@keung_show

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓