容祖兒演唱會2023|Joey病癒復工狀態大勇 自言靠「Doctor Stage」藥到病除

文: 王庭芝
2023.08.02

容祖兒(Joey)因病延期三次的《ANOTHER SIDE …… JOEY•MY SECRET•LIVE》昨晚(1日)終於再度恢復演出,病癒後祖兒狀態大勇,加上觀眾無盡的愛與關懷,讓她愈唱愈好,最後她感動對大家說:「Doctor Stage把我治癒了!我可以站在這裡,接受到你地給我的愛,真的藥到病除!」

昨晚開場不久,Joey跟大家打招呼:「各位朋友,大家好嘛?本來呢度預定咗一些開場白,今日唔講啦。因為我好想藉呢個機會,同大家講一聲抱歉!因為之前唔舒服,令大家要延期。雖然我知道,坐係到每一位朋友,都係願意等待.....」觀眾即報以大叫:「係呀!冇所謂!我愛你呀....」及無限掌聲,歡呼聲,Joey:「今日來到演藝都係最錫容祖兒嘅人,因為你哋對我嘅愛,我同自己講,我今日一定要振作,一定要做好佢!今晚MY SECRET•LIVE正式開始 !」台下歡呼不斷,祖兒開心道,「真係好好反應,你哋反應愈好,我把聲就愈好,好神奇架,你哋係醫生,我係病人,掌聲,歡呼聲就可治癒我!」

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

到第三part,Joey對觀眾說:「把聲好神奇,真係愈唱愈開....可能係因為又跳又唱出一身汗啦,一啲水尾感冒最煩人,希望今日冇令大家太失望.....」觀眾即報以熱烈歡呼聲,掌聲,大嗌,「好鍾意,好好呀。」她又有感而發表示,今年是她入行第24年,15歲參加歌唱比賽,到現在真的可以說是中年好聲音都來了,自己好開心搵到終身喜歡的職業之外,同時可以一直保持一個純綷的心:「經過今次,我人生又豐盛咗,唱歌可以又再好聽啲,舞台就係我底線、只要我可以企係舞台,我可以接受到你哋嘅愛,真係藥到病除。多謝大家,送比大家《男朋友與歌》,呢首歌未必係最好狀態唱,但絕對表態到我對音樂嘅愛。」觀眾又再報以無限掌聲及歡呼。

完騷後,Joey表示,未來時間重係要好小心保護身體,希望狀態可以再好啲,「真係好鍾意企係舞台上感覺,雖然未係100分,但係能擁有100分觀眾,係我福氣,我會加油,咁多愛一定可以為我注滿動力,愈做愈好,多謝大家。」

此外,昨晚英皇娛樂主席楊受承先生夫人,Joey好朋友蔡卓妍(阿Sa)均有到場為她打氣。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓