香港小姐2023|出爐港姐冠軍莊子璇深井香閨曝光!屋企裝修簡約獲網民大讚好貼地

文: 羅志宏
2023.08.29

今屆香港小姐冠軍由21歲的莊子璇(Hillary)大熱奪得,而她選是史上首個00後的港姐冠軍,當晚決賽後忙完訪問,攝製隊按照慣例都會跟出爐港姐冠軍歸家,讓觀眾見證其與家人喜悅一刻。今屆出爐冠軍莊子璇當晚凌晨時分就終於返到其深井住所,首次曝光了其香閨,原來屋企裝修設計簡約,獲得不少網民大讚好貼地!

冠軍莊子璇換上便服回到其深井住所,並親自拖行李回家,非常得體。甫踏進家門,莊子璇的媽媽、哥哥和親友等就開心祝賀莊子璇勝利歸來,大家都難掩興奮心情。見到莊子璇的住所以白色為主,裝潢簡約平實,未有太多花巧的設計,溫馨感覺洋溢,非常有親切感,難怪不少網民都認同Hillary的確貼地。

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

莊子璇之後與家人齊齊接受訪問,揭示原來今次參選的提名人為莊媽媽,更分享原來自18歲起媽媽已一直着她報名參選,相當有趣。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓