深水埗食店$3.2萬請洗碗工!招聘廣告4個字嚇親人 竟然要識呢樣嘢?

文: 鄺梓晴
2023.09.05

筍工介紹?香港經濟慢慢回復,不少行業亦擁有大量空缺職位。有網民在Facebook飲食業群組上,上載招聘廣告,高薪招募洗碗工,但其工作要求卻引起討論。

日前有網民在Facebook群組「飲食業請人搵工注關組」中發帖,希望招聘一名洗碗師,月薪竟高達$32,000,每週需要六天工作,但卻錯把要懂得「人情世故」打成「人情身故」,令網民爆笑。

有網民回應指洗碗工$32,000需要在後花園清洗,又要懂得人情「身故」,不如聘請死人應徵,勸喻其他網民要小心。亦有人指出前言不對後語,究竟是年齡不拘,還是20-70歲呢,稱樓主「九唔搭八」。但都有其他網民大讚有創意。

資料及圖片來源:FB@飲食業請人搵工注關組


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓