iPhone15唔可以「差滿電」?限制充電到80%自動停!原來有呢個好處…

文: 鄺梓晴
2023.09.22

iPhone 15推出後很多人都好奇電池的續航力有多少,始終電池的耐用度亦是一個主要原因影響用家是否需要更換電話。而原來iPhone 15有一個新功能可以降低電池的損耗率!

根據外媒報導,iPhone 15系列在電池設定中加入最新一項功能,除了「最佳化電池充電」之外,加入了一項「80%限制」。最佳化電池充電和新設定的分別就是前者會學習使用者的日常充電習慣,並慢速從80%充至100%,而後者意思即是限制電量充到80%就停止。

此項有效延長電池的壽命。有研究指出把鋰電池充到100%會容易老化並逐漸衰退。但留意此功能只適用於iPhone 15系列,就算把iPhone 14更新至最新系統iOS 17也沒有此設定。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓