的士司機西裝男金鐘街頭互毆!和事佬緊張勸交不果 兩司機齊被捕

文: 張詩朗
2023.11.24

近日有網民在Facebook群組發佈一段短片,片中兩名司機因道路爭執於金鐘街頭互相揮拳,中途更一度摔到地上扭打,和事佬一路勸阻並多次急稱「我嚟㩒嘅啫」,恐拳腳無眼。

近日Facebook群組流傳一段短片,片中兩名司機於金鐘街頭因交通問題爭執扭打,上傳者更指「(上演)的士MMA(混合格鬥)」。

影片中一名穿着深色西裝的男子正與一名的士司機爭拗,西裝男右手揮拳打向的士司機面部,的士司機亦揮拳還擊打向西裝男的臉部。西裝男一度拉著的士司機頸脖,期間兩人倒地扭打。此時有和事佬勸交,表示:「喂!唔好搞依d野,放手!我嚟㩒嘅啫!我嚟㩒嘅啫。」「算啦停啦一陣搞出事」希望令兩位司機停止互毆。

途中有人說「錄緊架啦」表示互毆畫面已經被記下。隨後雙方互相對罵指責,西裝男以粗口大喊「你夾咗我車頭經過,打咗我,我中咗一錘,我爆咗缸」,的士司機亦以粗口回喊「你叉咗我頸,你郁手先,我都中咗幾嘢。」,其後不停回罵「我傷左阿」「叉頸係襲擊阿」, 最後有人稱報警,影片到此結束。

執法部門指昨日(23日)傍晚6時許接獲報案,指一名45歲私家車司機與一名57歲的士司機,在金鐘正義道近嘉麗酒店附近肢體衝突,案件列作糾紛處理。

來源:Facebook群組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓