大埔九巴線一班車等60分鐘捱轟 街坊:啲站密到以為係觀光巴士

文: 溫藹紅
2024.01.04

等車需要耐性,不過最近有市民就怒斥大埔某條九巴線,一班車居然需要久候60分鐘,不忿之下在巴士站牌上留下塗鴉大字「叫人點等」?有街坊頗感共鳴,又指該巴士的站點相當密集,猶如坐觀光巴士,笑指「意思叫你唔好等」!

近日有網民透過社交平台發帖,並上載一張位於大埔巴士站的站牌相片。從相中可見,該站牌為來往大埔及啟業的巴士線,牌上則被人以黑色馬克筆,寫上「60分一班叫人點等」的塗鴉大字,看來是對巴士班次及等候時間相當不滿。

▼原帖▼

翻查資料,該九巴線為來往太和及啟業的74A,提供大埔太和邨、大埔中心、運頭塘、廣福來往大埔公路沿線、沙田大涌橋路、黃大仙、九龍灣商貿區及啟業邨的巴士服務,每日提供17班次,而每班車需要等約60分鐘,整體行車時間76分鐘,令不少居民深感不滿,有人怒轟平時都不願乘搭74A,形容「兜到馬來西亞」;亦有街坊指「啲站密到以為係觀光巴士」,全程共有42個站點。

反之,有網民就覺得該巴士線平日客載量有限,「以前25至30分一班嗰陣,去埋觀塘碼頭嗰陣都唔見得好多人搭」,猜測「想唔做果條線咪越來越疏囉」,建議可以轉乘另一九巴線74X。不過對於塗鴉行為,有人就認為「唔搭都唔洗咁發洩,破壞公物當你自己屋企咩」?

▼網民留言▼

資料及圖片來源:FB@大埔 TAI PO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓