公屋基本維修唔再免費 即日起逐樣收費?呢3樣要價四位數!附房屋署回覆

文: 黃樂恩
2024.03.08

公屋基本維修 / 保養不再免費?近日有網民在社交平台上傳了一張照片,內容是「(公屋)租戶自費修葺項目」,列明了各項工程的收費,維修費用由$300至$3850不等,讓他不禁慨嘆道「以前屋邨基本維修免費,今年開始要收費。」

上周二(27日)有網民於Facebook群組「青衣街坊吹水會」,上傳了一張由青衣長宏邨服務辦事處發出的通告,通告上寫著「(公屋)租戶自費修葺項目」,詳細列明了各項工程的收費,包括更換坐廁盆、沖廁水箱、冷熱水喉混合龍頭等等,維修費用由$300至$3850不等,其中更換廁所木板門、欖閘以及相連式坐廁連坐板和蓋較貴,價錢都要四位數以上。

事主看後不禁大呻「以前屋邨基本維修免費,今年開始要收費」,同時又慶幸自己在去年已向房屋署要求更換廁所,直言「如果唔係要二千五都幾犀利」。不少網友看後,對於這張通告深感疑惑,「其實係咪個別屋邨?我地連低調出通告都未見到」、「係咪全港屋邨實行」。

隨後有網友指出,「基本上佢呢啲收費不嬲都要㗎啦,只不過睇吓你搵房屋署定係自己出去搵師傅啫」、「一直維修都係要畀錢㗎,大家都冇留意到」、「由此至終,每條邨都有。只係無人睇同留意。覺得乜都係老憑唔洗錢」、「其實不嬲都要比錢。你呢張野係加咗價之後既價錢」,同時又大讚現在清楚列明每項工程收費,明碼實價,收費合理,「而家標明價咪好囉, 疫情未開放任佢開價添,問極都唔報價個排氣喉,問好多次,唔報價唔整」。

《港生活》記者已就此事向房屋署查詢,獲回覆指「房屋署一直以來本着顧客為本的信念,為全港公屋租戶提供免費或自費修葺服務。如
租戶單位內的業主固定裝置及設備需要維修,屋邨辦事處會派員上門檢查,如發現有關裝置及設備屬自然損耗,會免費提供維修服務。然而,如有關裝置及設備因租戶使用不當而損壞,或租戶在有關裝置及設備仍屬可用的情況下要求更換,則需由租戶自費繳付相關的維修費用。「租戶自費修葺項目」在全港公共屋邨已推行超過十年,詳情可參閱張貼在各屋邨辦事處的通告或向辦事處職員查詢」。

來源:FB@青衣街坊吹水會、房屋署

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓