Mayanne小喇叭|波波黃婧靈自揭因胸大引口花前輩撩 講口型爆嫌疑人花生指數爆錶

文: 羅志宏
2024.03.14

TVB全新清談節目《Mayanne小喇叭》由新鮮出爐的「最佳女主持」麥美恩(Mayanne)和曾展望(GM)擔任助理主持,節目由今晚(14日)起逢周四、五晚10點半翡翠台播映。《Mayanne小喇叭》每集邀請不同藝人及素人擔任嘉賓,開放討論各樣大膽又破格的香港貼地話題,花生指數爆錶!

首集以「身材好是現今的流量密碼」做主題,邀來出名身材勁的堪輿學家麥玲玲、郭珮文(Juliana)和黃婧靈(波波)擔任嘉賓,並請來三位身材同樣勁爆的KOL Kamchi、雀仔和Amber齊齊訴說胸大的煩惱!身為咪神的波波透露「波波」這個名字是由網友命名,並曾經為波波這個名字不開心:「我有本名㗎嘛,點解要叫我波波呢?但用用吓呢個名又覺得幾好,疊字又易記!」

波波更大爆因驕人身材引發的風波,她說:「有一次拍劇開05,同Mayanne同一套劇,當時我笠頂帽落到去個鼻度。之後我去咗換衫,一出嚟就同個前輩打招呼,但佢冇理到我,我隔咗3秒之後岳高個頭,發現佢望緊我心口,佢話:『好彩認到你心口咋,如果唔係都唔認得你!』」而波波與麥美恩曾合作劇集《痞子殿下》,劇中前輩演員有吳岱融、曹永廉、韋家雄、煒烈、杜燕歌等資深演員。

麥美恩好奇問到底是誰,波波說:「出名㗎!」說罷波波便對Mayanne做了個口型,Mayanne心領神會笑謂:「嗰個連我都調戲呀,但都係劇情需要啫!」花生指數爆錶。之後Mayanne追問波波向獎門人曾志偉放電傳聞,波波即時激烈震動身體.做出一個驚人舉動回應,GM見狀即時嚇到擰歪面不敢直視,並說:「唔好亂咁嚟!」,場面搞笑。

 

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓