工人姐姐臨飛前因1事未能上機來港!準媽媽問「所有費用凍過水」?網友:你好彩,免費換個俾你

文: 黃樂恩
2024.03.14

不少香港人都有請外傭,幫忙處理家頭細務、照顧小朋友!近日有準媽媽網上發文求助,稱自己是第一次請外傭,早已找仲介幫忙辦理其簽證以及入境手續,本以為萬無一失,卻沒想到準備起飛前一日,工人姐姐因一件事未能如期上機到港工作,讓她不禁直呼「係咪所有費用凍過水?」

日前(11日)該名準媽媽就在社交群組「聘請工人姐姐關注組」上發文,表示自己即將在4月上旬分娩,所以很早便計劃聘請外傭以減輕家務負擔和照顧子女,並找來仲介辦理外傭的簽證以及其入境手續,「以為搞左咁大輪終於嚟到,點知臨飛前一日佢到Agency Office報到,驗孕測試(Pregnancy Test)驗到佢很淡的陽性(weakly positive)」。

聽到消息後,事主對此感到非常錯愕,她表示「放咗咁多心機落去搞,已買哂佢日用品,買埋新櫃比佢用,裝好個櫃仲whatsapp佢,等佢知我地幾welcome佢嚟,執乾淨哂間房嚟迎接佢」,沒想到卻迎來這樣的結果,同時她也疑惑「咁係咪所有費用凍過水?」於是只好網上發文求助。

帖文一出,隨即引發熱烈討論,網友看後紛紛留言表示事主好好彩,「唔嚟仲好啦,換個新。一切都係最好的安排」、「你好彩喇,換個一個喇,啲錢唔慳得,你要個大肚婆來供養佢?」、「叫agent免費換個俾你」,也有網友表示事主臨盆在即,「嚟唔切搵下一個(外傭)」,提醒她現在應盡快找家人或是請陪月幫手。

事主看到網友回覆後,發現不少網友也以為她是透過香港仲介聘請外傭,於是在留言中重申「我係朋友介紹個姐姐嚟,唔係經agent介紹,都可以免費幫我換嗎?」、「朋友嘅工人姐姐話個表妹想嚟做,呢個表妹剩係係菲律賓做過」,表示自己只是找本地仲介幫忙辦理其簽證以及入境手續。隨後她又在文中更新狀況,稱該名外傭去了另一間診所檢驗是否懷孕,現在第一間診所是weakly positive,第二間則是negative,並再次詢問網友們「你地比唔比佢嚟?」

▼事主更新帖文▼

大多數網友則表示「無agent!咁換唔到啦…」、「個工人你搵返嚟,唔關個Agent(事),一定唔會免費換,只會收錢同你重新搵過個」、「咁一定攞唔返,都唔洗係度問,係你自己搵返嚟個工人出問題,唔係agent介紹」,同時又建議事主不妨多等幾個星期,「叫個工人等多/兩個星期再驗清楚先安排佢來」、「等多一個星期再驗,應該會準確啲掛...」。

來源:FB@聘請工人姐姐關注組

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓