Mayanne小喇叭|郭珮文豪言能任意切換I形、Y形事業線 大拋金句回應被質疑假胸

文: 羅志宏
2024.03.14

TVB新節目《Mayanne小喇叭》由麥美恩(Mayanne)獨擔大旗孭飛主持,以及曾展望(GM)擔任助理主持,節目每集都會邀請不同藝人及素人擔任嘉賓,首集以「身材好是現今的流量密碼」做主題,邀來了出名身材勁的堪輿學家麥玲玲、郭珮文(Juliana)和黃婧靈(波波)作客嘉賓,其中Juliana更一度語出驚人!

榮升新咪神的郭珮文同樣謙稱自己身材只是「過得去」,並自爆曾經是肥妹仔,她說:「後期減咗肥之後,有人讚我身形OK,都開心嘅!」玲玲姐好奇問她是否瘦身唔瘦胸時,Juliana即說:「有呀,都會縮(水)㗎!」問到曾否被質疑是「假胸」?Juliana說:「好多呀,好多人會留言話假波。」

郭珮文隨即做出一個不在乎表情,並大拋高EQ金句應對Hater,絕非胸大冇腦之人!之後GM講到有研究指Y形及I形事業線有助分辨真假胸,屬有料之人的Juliana對此似乎不太同意,並指自己能Y、I隨時切換:「托起咪就係Y,齋唧咪就係I囉!」

▼▼點擊放大睇更多▼▼

 

 

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓