港男因1個外貌特徵獲聘用 感被冒犯想辭職!網民打氣:係實力一部分

文: 梁穎心
2024.03.21

外型姣好的人也許真的較易取得成功,不過另類「出類拔萃」或者都會助人通向康莊大道。有網民近日發現,自己獲得一份薪酬福利均不錯工作的原因,竟是因為一個常人眼中的小缺點。這讓他感到冒犯,不過網民幾乎一民倒勸他把握自身優勢。

有網民在連登討論區上以「我無意中發現左公司係因為我外型請我」為題發文,指最近發現了自己獲聘的原因竟是因為少頭髮。樓主表示「當時見完工佢地即日出左offer比我,仲要人工福利非常唔錯,我仲以為係自己面試表現好好」,沒想到讓自己脫穎而出的是外型。

髮型對外貌影響頗深,樓主的老闆就很介意自己頭髮稀疏,因此請人有一個準則,「請男人一定要請頭髮疏過佢。」樓主稱「佢地搵左好耐得我一個candidate咁少頭髮,所以即日出左offer比我」,事後回想感覺受到冒犯,在糾結應否離職。

有網民鼓勵樓主要努力工作,「努力工作 到你做左高層就可以請個頭髮比你更少既下屬」、「世人眼中嘅劣勢,正正係樓主嘅優勢」、「剪個barcode頭即日上位都得」、「份工緊要d 唔好同錢過唔去。」

不少網民的意見都十分正面積極,他們認為樓主更要把握機遇表現自己,「即刻返去再抆咁啲頭髮,我包你升職加人工一條龍」、「可以用呢樣劣勢變做優勢仲有咩要抱怨。」

有網民分享自身經歷,外貌對招聘與否真的有關係,「不嬲都係咁,公司因為我樣衰升我做經理」。亦有人留言曾經聽女校校長講過,招聘男教師首要條件要長得醜,「怕太靚仔會令班學生心動」,其後發現該校男職員「真係無個個樣可以稱得上正常。」

來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓