朱晨麗傳好事近突轉風格 為好姊妹慶生 攝影師都唔認得?

文: 余美鳳
2024.03.27

盛傳朱晨麗(朱朱)今年好事近快將嫁富二代,而朱朱亦容光煥發,越來越靚。近日朱朱重po早前為好姊妹白雲慶祝生日的照片,相中的她靚到網民霎眼認唔出!

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日 

朱朱同藝人白雲向來老友,早前白雲生日,一班好姊妹齊集港女影相勝地The Murray,襯晒dress code拍攝型格生日照。

近日朱朱分享照片,相中的她有別平日甜美優雅的形象,一身黑色型格打扮大曬長腿,一頭長長曲髮好有女人味,相當靚女。不過未知是否化淡妝跟髮型不同的原因,驟眼看靚樣跟平日有點不同,反而有點像藝人楊梓菁。網民睇相都有點疑惑,留言問道:「邊個係你啊?唔同樣嘅。」而操刀拍攝這輯靚相的攝影師則留言:「點解企係(喺)我面前,都認唔到你架(㗎)。」

貴為11年港姐冠軍的朱朱,一向好有古典美,近年網上流行玩filter,朱朱都跟上潮流,有時影相、拍片都會貪得意用可愛濾鏡。不過,網民大多認為朱朱本身已經好靚,根本不需要filter修飾,用了filter反而變得網紅臉,埋沒她的精致美貌。日前她在小紅書分享快問快答的影片,影片中她用上可愛filter,雙眼變得超級bling bling,調色亦太白,有粉絲留言:「朱朱建議下次關掉濾鏡。」

圖片來源:IG、小紅書、資料圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!