油麻地莎士比亞|Edan@MIRROR新曲MV取景地曝光 黃偉文揭歌詞與30年前吳鎮宇感人故事有關

文: 李國樑
2024.04.02

油麻地莎士比亞|MIRROR成員呂爵安(Edan)再推全新單曲,今次名為《油麻地莎士比亞》,更是起用大熱歌曲《E先生連環不幸事件》班底創作,由溫瀚文丶李俊緯作曲,黃偉文填詞,為E式情歌再推力作。黃偉文及後於社交平台上分享填詞感受,透露原來歌詞源自30年前與吳鎮宇的一個感人故事有關。

油麻地莎士比亞|透露歌詞靈感源自吳鎮宇

Edan呂爵安昨日推出全新單曲《油麻地莎士比亞》,填詞人黃偉文於社交平台上透露新曲由來,表示當年初出道時曾經訪問嶄露頭角的吳鎮宇,黃偉文表示自己不太記得訪問內容,唯獨記得一段內容。憶述自己因為當年流行刻薄,故此刻意「懶尖銳」地向吳鎮宇發問︰「我記得你初出道嘅時候,你係用真名吳志強嘅,而家改個藝名,係咪嫌真名太平凡呀?」吳鎮宇聽後回應︰「我爸爸媽媽其實都唔係受過好多教育,唔係識好多字,但係我相信,『吳志強 』一定係用咗佢哋一生所識嘅字𥚃面最好嗰兩個而為我改嘅。」黃偉文更形容吳鎮宇當時回應的語氣為「不慌不忙不慍不火」,如此感人的故事令黃偉文一直記住至今,並成就今日的《油麻地莎士比亞》,講述一段出身平凡的茶餐廳外賣員的愛情故事。

油麻地莎士比亞|MV取景

《油麻地莎士比亞》的MV於昨日發佈,今次MV女主角為《毒舌大狀》楊偲泳,與呂爵安合力飾演一段草根出發的愛情故事。叫得《油麻地莎士比亞》,MV亦到了油麻地著名取景地油麻地果欄拍攝,而呂爵安飾演的外賣員,其茶餐廳於MV的戲份佔最重,原來正是80年代的港式快餐店「波士頓快餐店」,餐廳保留香港舊式的設計至今,成為其中一個特色。今次有Edan前來拍攝MV,相信將引來一眾爵屎前來朝聖!

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

波士頓快餐店

地址︰紅磡漆咸道北436-450號富運大廈地庫

營業時間︰星期一至日06:30 - 18:00

圖片來源︰IG@波士頓快餐店

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓