50歲「四失」港男慨嘆人生無希望!窮到下午茶當兩餐食 大便有血憂患癌先兆

文: 黃樂恩
2024.04.10

早前有50歲中年港男在社交平台上,分享一張自己正在獨自吃魚蛋粉麵的照片,並在文中透露自己正在經歷「四失」的人生低潮,現在每日只能到茶餐廳食下午茶,一餐當作午晚兩餐吃,加上近日又發現身體抱恙,他擔心是罹癌先兆,於是發文慨嘆道「人生無希望」。

該名中年港男在Facebook群組「相聚一刻。香港人想約你食早餐/午餐/晚餐。開心交友飲飲食食分享區HK.only」上,發文公開自己所經歷的人生低潮。他在文中提到,自己早已到50歲中年之齡,但至今仍然「單身、冇車、冇樓、冇女」,加上最近「失業冇工開」,生活艱難的他只好量入為出,平日趁著下午茶特價時段,一餐當午晚兩餐。他續指,最近發現大便有血,他擔心身體抱恙,「去咗醫院做體驗等報告出…」,憂心忡忡,更在文中慨嘆道「人生無希望」。

不少網友看後都在帖文下留言鼓勵港男,「希望在明天」、「天無絕人之路」,又建議他積極找工作,「走去建造業中心學下嘢,有津貼,又幫你搵工」、「醫院,保安,食肆好缺人!」、「香港地只要你願意做,就實有得做」。

對於大便帶血一事,有網民認為不一定是罹患癌症,亦有可能是痔瘡破裂所造成,建議港男不用太擔心,「先保持心境開朗,情緒唔好都會影響身體,大便有血好多原因,熱氣爆痔瘡都會」、「你要向好方面諗,報告出咗先,積極面對」、「大便又去可能係痔瘡啫,唔使咁驚」,同時又提醒他要注意日常飲食,減少食辣,可選擇在家煮飯,健康之餘又慳錢。

來源:FB@相聚一刻。香港人想約你食早餐/午餐/晚餐。開心交友飲飲食食分享區HK.only

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓