28歲港人1原因想Retake DSE 好有信心考入「神科」?網友力勸:唔好作賤自己

文: 黃樂恩
2024.04.14

重考DSE入「神科」真係咁容易?早前「LIHKG討論區」上,就有網民以「28歲full time谷DSE考神科有冇得諗?」為題發文,表示身邊有名28歲朋友正計劃全職讀書,打算Retake DSE讀「神科」,信心滿滿的他更表示「以呢個年紀全心全意考DSE好大機會得」。但有不少網友看後都不太認同Retake,當中更有人直言「考到都未必畢到業,唔好作賤自己」、「28歲個思維仲係谷分入神科,已經注定咗你會失敗」。

樓主在文中透露,指該名朋友今年28歲,早已擁有應用科學(Applied Science)學士學位,其GPA取得「Second-up」等級,故不符合Non-JUPAS的申請資格,加上國外讀書開支較大,所以該名朋友目前打算在香港全職讀書,希望透過重考DSE入讀本地大學的「神科」(如醫科或類似高人工的科目)。

但樓主對此感到不解,他的看法與該名朋友剛好相反,並形容對方這個決定實在是非常奇怪,「係都讀個相關Master爆分再考,好似有說服力啲」。同時他也帖文中詢問其他網友睇法,「28歲full time谷dse考神科有冇得諗?」

帖文曝光後,很快便引來大批網友留言討論,但大多數人都不贊成樓主朋友Retake,紛紛表示「世界好大,唔好再糾纏DSE」,即使最後入到神科反而是惡夢的開始,「Retake兩年,再讀 4 5 6年,40歲先嚟開始人生」、「真係好彩比佢考到都未必畢到業,唔好作賤自己」、「DSE比你爆一年考滿分你以為係終點,其實係起點」。

不過,亦有部分網友贊成「用一年時間搏盡無悔」,「有信心咪試,問人無用,睇自己」、「年齡唔係問題,我當年都25,問題係事主有幾大把握」,同時也提醒樓主朋友,指現時本地大學有些科目已不接受重讀學生,建議他Retake前要了解清楚,「香港醫科好似已經唔收retaker」、「香港兩大medic已經唔收retaker,就算收你個分都要打九折,即係接近狀元分數先夠入,唔使諗」。

來源:LIHKG討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓