舒淇被馮德倫出賣超娘舊照賀壽 五個字冷靜回應令老公背脊發涼

文: 余美鳳
2024.04.16

舒淇同老公馮德倫嘅互動一向都調皮可愛,今日(16日)係舒淇嘅48歲生日老公都冇「放過」佢,大整蠱post出陳年老土黑圖賀壽,舒淇都有留言回應老公,唔少網民都替佢「一額汗」,指馮德倫「一直在玩命」!

馮德倫2020年都有喺社交平台公開祝老婆生日快樂,當時都係post下老婆合照,今年佢就搞搞新意思post出兩張幾乎認唔出係舒淇嘅陳年老土舊照,馮德倫留言:「Anyone seen my wife? It’s her birthday today.(有冇人見到我老婆?今日係佢生日)」相中嘅舒淇身穿跌膊花衫,下身着貼身皮熱褲,梳一條側辮;襯上紫紅色咀唇同一字柳葉眉,再加上佢嫵媚表情同輕撫頭髮嘅動作,真係一絕!

同場加映: 中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

有時賀壽真係唔使咁有創意,穩陣就好,舒淇明顯都當呢啲相戚黑歷史,冷冷留言:「算盤已備好⋯⋯⋯⋯」相信馮德倫睇到都背脊發涼,唔少網民都戥佢擔心,留言:「準備跪到膝蓋壞掉吧!」、「馮導不怕死。」,都有人覺得舒淇當時都係好靚:「還是很美的啦。」、「沒關係啦~誰沒有過去哈哈哈,還是很美啊。」而大家都好羨慕佢哋之間有咁可愛嘅互動。

 

 

舒淇同馮德倫20多年前因合作電影《美少年之戀》結緣,兩人雖然相識的時間相當長,卻直到2016年才修成正果。舒淇曾經節目上回應點解多年後氐發展:「因為我看不上他呀!我合作的都是劉德華、金城武,輪得到他嗎?」語畢全場哈哈大笑。除此之外,舒淇都喺其他訪問中調侃馮德倫,學馮德倫說話口吻,仲大爆老公私下非常自戀,為保持身材節食得仲勁過佢!唔少人都畀佢哋閃盲,大讚可以互窒、愛情加友情嘅關係非常完美。

圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓