食「澳牛光速餐」要用「超光速落單法」

文:
2015.01.26

文: C



講嘢口窒窒? 唔好食澳牛,我怕你難堪。

今早小編心癢想食澳牛,我同朋友講:「我去澳牛」,朋友問我:「有事睇唔開? 生活太美滿?」

有看過經典潮文《澳牛的黃昏》的朋友,都知道茶餐廳澳洲牛奶公司,最出名「光速餐」 - 一個客人,由入座到埋單,據稱只需600秒,十分鐘,但過程猶如飽經二戰。亂世中進食,「快」是硬道理,排隊快、落單快、上菜快,你唔可以食得慢,因為你食到一半,就會有伙記望住個碟問你「食晒未? 我拎佢走」;你起身諗住埋單,收銀阿姐見你揸住張紅衫魚,遙遠已經找定錢畀你。

慢,是一種罪過。

這就是澳牛。

其實,食澳牛光速餐而已,大家無需害怕,只要夠快,識得跟上澳牛伙記的步伐,你會發現,澳牛BB實在很可愛。

以下的內容,並非為澳牛平反,乃是真人真事。

-----------------------------------------------------------

排隊等位,十條友喺前面,一般來說,你都要等上幾分鐘。在澳牛,你只需要等53秒。對53秒,我計咗時。



帶位的伙記,聲音沙啞像陳奕迅,問:「幾位? 入嚟!」我強調,這一句沒有尾音,而我像被時代推進般衝了進去。從帶位的一刻開始,Eason一句就將你的固有人性尊嚴徹底擊潰,技術性擊倒,我跟自己說:我是牛我是牛。

為何人們食澳牛食到一肚氣? 很大原因是他們落單太慢,被伙記白眼。不過,只要你落單夠光速,就能夠同伙記做好朋友。何謂「光速落單法」? 先來看看以下人類文明推進過程:

 

1. 一般音速落單法

就係平常的落單法,睇menu,望吓牆身貼住啲推介... sorry,你已經輸在起跑線上,伙記已經問咗你三次「食咩」。然後你再慢慢道出四個字「茶餐唔該」... sorry,你個該字未講完,伙記已經問你「炒蛋煎蛋意粉通粉多士麵包?」你聽唔清楚? 「炒蛋/煎蛋? 意粉/通粉? 多士/麵包?」請你立即做好人生抉擇,成件事已經成分鐘。記住,佢嘅標準係要600秒內KO你。

一般音速落單法,兩個字 - 失敗。

2. 超音速落單法

Based on 一般音速落單法,我哋大抵可以知道,澳牛伙記最關心的問題,是「炒蛋煎蛋意粉通粉多士麵包?」

超音速落單法,就係入座前背熟落單口訣。一坐低,伙記問你第一次「食咩」,你猶如兵役報到,字正腔圓大叫「茶餐炒蛋通粉多士」,伙記可即時照單全收,三秒完事,超音速。

3. 超光速落單法

先旨聲明,此方法只適合霸氣人士使用。

眾所周知,光比聲音快,簡單啲講,我哋睇嘢係一定快過聽嘢,所以「超光速落單法」,就係用「視覺落單法」。

將你要嘅選項,一次過寫低,記住要精簡,易睇,例如以下iPad內容所示:



伙記行緊埋嚟,你唔好等佢開聲,唔駛講嘢,遠遠就拎個iPad出嚟照住佢,由訊息表達到完成接收,成件事光速搞掂,三秒都唔駛。

能夠用超光速的方法叫光速餐,融入澳牛伙記快線中的生活,你就夠Quali感受澳牛的可愛。

-----------------------------------------------------------

小編小試牛刀,用比較基本的「超音速落單法」,成功過關。



 

美食光速到站

永遠快到你估唔到的澳牛,在我落單後五秒,檯上已經出現一碟通粉。

五秒。

但我叫的是意粉。我想辯駁,伙記大喝一聲「細路,唔係你嘅嘢唔好掂!」小編二十有六,不知有幾多年入機舖無畀人check身份證,在澳牛,我是細路。

再過三十秒,意粉,煎蛋,多士全部到齊,我戴著的earphone,播著Juno新歌《念念不忘》,chorus都未到,我已經食緊嘢。

快丫嘛,我識做,係咁食。

-----------------------------------------------------------

澳牛的伙記是好男人

《澳牛的黃昏》裡,作者說伙記只當顧客是Tetris的方塊,我不能認同,因為我看到這一個故事。

一位懷孕的年輕媽媽,跟丈夫 (應該結咗婚) 進入澳牛,一路向前行,打算朝向遠處的圓檯,他們背後出現一把Eason聲:「喂,你粗身大細呀,卡位啦。」這把Eason聲,粗豪但柔情,而卡位正是最就近收銀和前口的那一台。

看到這一幕,時間停住了。

澳牛的男人,很快,串嘴,卻很溫柔。

我真的不是為澳牛平反。我記者嚟架嘛,講事實咋。



-----------------------------------------------------------

最後戰績:12:12.07

由於看到大肚婆一幕,我放慢了光速的進食,用心品味澳牛的人情味。

原來,除了大肚婆,伙記仲識同OL搭訕。當然,溫柔,只限對女,我識做的,埋單。

最後戰績12:12.07,食慢咗原來有點唔好意思。

難怪「肯亞徐」在渣馬跑慢咗會自愧和失望。

埋單時,看到阿姐身後的「唯我獨尊」,千言萬語,仍不及道出「唯我獨尊」四個字咁光速。

 

[後記] 澄清:澳牛唔係劣食

澳牛是特別的存在。我得強調,澳牛不是劣食。

「劣食」定義的本質就是「難食,惡啃到背脊骨落」,但澳牛的招牌蛋,任佢繁忙時間係會質素跌wat,也未至於難食。雖說伙記串嘴,這一餐沒有背脊骨落,我食得好快樂。

Openrice有食評話澳牛「態度唔休做」,「服務態度差到無人有」,寫到好憤怒。

「茶記」定義的本質就是Casual、無服務、簡單、方便又快捷。我認為,話澳牛「服務態度差」的人,同話「齋店無叉雞飯」無分別,那位食評人應該啪咗嘢先寫得出。

只要不執著於所謂的尊嚴,落單前做好準備,食澳牛則快樂無比,人生則圓融無礙。

有些美麗的東西,需要放低自己才能看得到。
 
 

留住溫度、速度、溫柔和憤怒。Eason聲。

最新文章:

港鐵多年自動報站女聲 Cheri說:我享受廣播配音!

喜歡逛outlet的人 才能明白的7個道理 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓