散發玫瑰香氣!日本大熱美顏飲品登陸香港

文: 和蕾
2016.07.26

相信大家對玫瑰味軟糖和香口珠都不會陌生,同系列的最新產品「保濕玫瑰飲」現正登陸香港!日本製造的Fuwarinka保濕玫瑰飲是一款粉末沖劑,可溶於熱水或凍水,製出不同效果的玫瑰特飲。一包3袋,每一袋最多可沖調出500mL飲品。包裝相當精美,粉紅色調並印上高雅的玫瑰花,而且3小袋的設計都不盡相同。 

保濕玫瑰飲除了令身體散發玫瑰香氣外,還加入膠原蛋白、透明質酸和維他命C,可達至多種美顏功效,包括緊緻毛孔、美白、保濕等。一杯飲品就可以滿足愛美女士們的多個願望!

編輯部試飲心得:

跟從包裝說明以200mL熱水沖調的玫瑰花茶顏色很吸引,但偏甜。加入凍水稀釋後沖淡甜味,微微的玫瑰香和酸味更加好飲。至於體香成效,暫時只飲用一劑,只隱約覺得口氣清新。 

萬寧有售,每包原價$48,特價$39。 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓