阿婆想「一齊坐傾計」強行拉病母讓坐 女兒爆粗反擊獲網民激讚

文: 捌公主
2017.05.29

年輕人與老人家讓座爭拗時有發生,不過今次連媽媽級都受牽連!有網民在Facebook群組發帖,指同媽媽搭巴士時M痛唔舒服,二人坐在連位休息。隨後有兩位婆婆級的婦女上車,因為想「一齊坐底傾計」而要求他們讓坐。拒絕後竟然企圖強行拉該位媽媽起身,結果女兒代為出頭反鬧老婦,獲網民激讚鬧得好!

 

【精選推介】2016十大熱門男女嬰名字出爐 

【精選推介】研究發現「單身基因」 單身機率高20%

【精選推介】中年佬變男神!公開3個月減肥餐單跟運動   

 

樓主撰文指媽媽生理期不適而要坐下,當時車上還有其他單人座空位,兩名婦女上車突然要求他們「讓老」讓出連位,理由是一齊坐傾計。女兒讓出其中一個座位,並指媽媽身體不適不宜轉位。此時兩名婦女竟想強行拉媽媽起身。女兒馬上代為出頭,舉中指兼爆粗大鬧「自己過咗更年期係咪唔記得肚痛嘅感覺啊」,更指「我嘅禮貌只會留俾值得我尊敬嘅長輩」後,便落車改搭的士。

 

 

帖文短短一日已獲6千多個讚好,網友激讚樓主有種鬧得好,保護媽媽兼面對不懂尊重別人的老人家,爆粗已經算鬧得有禮貌。不過網友都指他們沒有做錯不需要落車,應該理直氣壯坐到目的地,相信樓主出氣後不想把事情搞大,才決定落車吧!

 

 

【熱門話題】M痛坐關愛座被中年婦「搞小動作」讓座:關愛座唔係刻左你個名

【熱門話題】70歲婦FB公審中學生唔讓座反被網友鬧爆!學生媽媽出來回應了

【熱門話題】M痛被婆婆搞小動作迫讓座 無位坐痛到嘔反被鬧唔尊重老人家

【熱門話題】搞港鐵要同個仔一齊坐 一句「You Stand Up」強行拉人起身讓座

 

圖:Wikimedia Commons (此為配圖,與內文無關)

 

來源:名校secrets

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓