怕蜘蛛俠口疏 男神Benedict Cumberbatch快反應搶答問題

文: 捌公主
2017.07.30

Marvel新一集蜘蛛俠好評如潮,主角Tom Holland亦有幸參與最新《復仇者聯盟3》。雖然電影正拍攝得如火如,但Marvel電影保密功夫做到足,電影未殺青、未到宣傳一刻都唔知劇情與角色戲份。年僅21歲的Tom Holland似乎很難保守秘密,就算訪間都要由男神Benedict Cumberbatch護駕。

  

 

【熱門話題】唔好嘈醒老婆!英研究:女性睡眠時間要比男性多 

【熱門話題】盤點最近5大熱播韓劇 邊套最值得追? 

【熱門話題】講粗口、喜歡獨處...聰明人7大特質你中幾多! 

 

年輕Tom Holland接受ABC電視台訪問時,坦言自己不能保守秘密,故此Mavel完全不讓他讀《復仇者聯盟3》的整個劇本。當記者一再追問蜘蛛俠在《復3》的戲份時,身邊的奇異博士Benedict Cumberbatch馬上舉手搶答,指大家合作得很開心,在片場相處得非常愉快。唔止拯救到Tom Holland,仲罷明帶記者遊花園,高招!

 

 

 

《復仇者聯盟3》預2018年上映,Fans想知劇情,等多一排啦!

 

  

 

 

 

來源:ABC

 

 

【精選推介】女生必學6招增高拍攝法 158影到170cm無難度!

【精選推介】每朝10分鐘醒神床邊操 甩走豬腩肉靚靚出門

【精選推介】《不幹了!我開除了黑心公司》公司壓榨血汗故事

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓