本地筍工推介睇電視7日袋$20000!符合3個條件即可報名

文: Cay Cheung
2017.11.17

不要常常羨慕外國推出的筍工,今次機會嚟啦!近日本地公司推出一份筍工,在社交網站Facebook公開招聘「電視體驗員」,尋找一位願意安坐在指定地點睇電視的精英。工作7日,便可賺到$20,000,而且工作期間可以享有「Pantry放題」福利,非常吸引。

至於入職要求,主要有3大條件,第一就是視覺和聽覺正常;第二是雙眼視野角度大於188度;第三是能長時間安坐。工作沒有特別的學歷要求,只要中學程度,能書寫簡單中、英文便可,亦無須工作經驗。不過懂得接駁遊戲機、電腦者更佳。

配圖:pixabay  

「電視體驗員」的主要職責為測試電視各種特性,其中包括:清理包裝材料、插電線、追台方便程度。另外亦要測試電視是否有鬼影、噪點、聲音、遙控器手感。

配圖:pixabay  

除了睇電視,亦要測試電視跟遊戲機、應用程式的配合程度。體驗售後服務,網上填寫保養單。

配圖:pixabay 

不少網友擔心是騙局,公司回應指知道這份工作令人難以至信,但真的是求才若渴,再指「我們公司夠膽出價,但香港人竟然唔夠膽來見這份工?!」

遇到有意的網友,亦建議他們將個人遞交履歷。

  

另外亦向各位網友提供貼士,教大家如何可以讓「雙眼視野角度大於188度」。 

目前反應熱烈,會陸續安排面試,預計會在12月份工作。 

 

Contex為香港品牌,主要專注生產數碼電視及相關產品,擁有超過14年生產經驗。

  

來源:Contex Digital

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓