【阿嬌結婚】見證阿嬌每個幸福時刻 阿Sa感觸落淚:17年前開始 兩個人一齊過

文: Cay Cheung
2018.12.21

阿嬌(鍾欣潼)與有「醫界王陽明」之稱的台仔賴弘國(Michael),在一眾好友的見證下,正式完婚。二人今年5月在美國舉行婚禮,日前在港註冊,近日終於在香港擺喜酒。除了親友,一班圈中好友亦有出席祝賀,其中軒仔和Joey更在婚禮上合唱《唯獨你是不可取替》。

在昨晚舉行的婚宴中,Michael在台上發表愛的宣言,向嬌媽作出承諾:「放心,把女兒交給我,接下來的日子我會好努力照顧她」,最後亦感謝老婆阿嬌一直努力維繫這段飛來飛去的異地戀。

婚宴還播出了兩人早前在美國洛杉磯舉行婚禮的片段,其中包括好姊妹阿Sa及Joey的感言。

阿Sa:「由17年前我地一齊開始,兩個咩都唔識,成日都攪亂檔,中間咁多年,大家一齊有好多唔同的ups&downs,但無論點樣,都係兩個人一齊去過。」

「去到今日,見到佢搵到一個好錫佢的人,呢幾日的心情,好唔識形容」

「大家一齊大,而家佢要嫁人啦,我真係衷心祝福佢地,要永遠幸福快樂,日日都要開心!」

由美國到香港,阿Sa見證住阿嬌每一個重要的時刻,看到好姊妹出嫁,表現比新娘子更高興。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓