馬國明45歲生日撞正要拍《降魔的2.0》 女友黃心穎自製蛋糕嘲似阿X整餅

文: Ling Kwok
2019.02.14

情人節前夕,就是著名天然呆馬國明45歲生日。不過生日當天,馬明就要為《降魔的2.0》開工,無暇與朋友、女友黃心穎食飯慶祝。而劇組台前幕後也相當有心,在收工時準備蛋糕與馬明慶祝,讓他感到無比溫暖。

馬國明生日要在工作中度過,身為女友的黃心穎當然不會就咁算數!

她有所準備,下午與好友湯洛雯在家中自製蛋糕。

她在IG上載了製作蛋糕的照片,笑言自己:「今日玩阿X整餅」,同時又覺得烘焙會令人上癮。

據知今次製作蛋糕,有好友湯洛雯在旁指導,製成漢堡型三層朱古力蛋糕,光是那份心思已足夠融化馬明的心。

雖然後來黃心穎後來參加莊思明的生日派對,但就未見黃心穎愛心蛋糕蹤影,似乎蛋糕真係整畀馬明,等對方收工慢慢嘆!真係好sweet呀!

圖:黃心穎、湯洛雯IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓