一眾腸迷好消息! 大昌行專頁宣佈廚師腸即將回歸

文: LorLor Lee
2019.02.18

一眾腸迷有好消息啦!美國廚師牌「Valley Chef」高級雞肉腸其生產商Zacky Farm早前申請破產保護,令不少人擔心這個香港人的集體回憶會在市面上消失,更一度引發搶購潮,,網上傳炒價推至400元的價位。不過,香港代理大昌行2月18日凌晨於Facebook的DCH Valley Chef專頁宣佈廚師腸好快就會返嚟啦,消息一傳出隨即引來大批網民討論。

去年11月美國廚師牌Valley Chef 其生產商Zacky Farms陸續關閉廠房及削減職位,更申請破產保護,令不少人擔心廚師腸有機會在市面上銷聲匿跡。

好多人更到超市槍購廚師腸,網上更一度將炒價推至400元的價位。

香港代理大昌行2月18日於Facebook的DCH Valley Chef專頁宣佈廚師腸好快就會返嚟啦! 

消息一傳出隨即引來大批網民討論,不少人都留意表示廚師腸太咸,希望可以改配方減鹽。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓