以教數做藉口浪費牙籤遭侍應勸阻 惡媽吩咐小孩折斷全部牙籤「示威」

文: 王庭芝
2019.02.28

香港實在有不少自我中心的怪獸家長,沒有教導孩子尊重自己尊重他,更往往以破壞力十足的手段要別人屈服,一味靠惡橫行無忌,試問下一代會長成甚麼人?近日有網友於「生仔要考牌系列」Facebook專頁分享一位惡媽如何「傳授」歪理。

任職侍應的網友分享有次有2個媽媽帶2個小朋友去餐廳食下午茶,首先小朋友的噪音已經令侍應聽唔到落單,於是叫小朋友將音量收細,卻遭其中一位媽媽「怒睥」。

之後,這位媽媽將桌上全部包裝牙籤拿出來,教2個小朋友數學,侍應見小朋友越玩越多牙籤,於是上前提醒:「小朋友,唔好整爛啲牙籤!牙籤唔係用嚟玩㗎!」小朋友則回應:「我都無整爛!」

不過,他們變本加厲,弄皺全部牙籤的包裝,又於包裝上寫紙,方便教數學。後來侍應收走被破壞的牙籤然後繼續工作,怎料那惡媽跟小朋友說:「叔叔話你哋整爛哂啲牙籤咪整爛比叔叔睇囉!」之後將其餘未用過的牙籤全部折斷才離開。

 

不少網友都覺得惡媽的行為荒謬,直斥惡媽兩宗罪,指她用手邊的物件教學本來無問題,但明知牙籤包裝被畫花後,就不可能有其他客人使用,已經做成浪費,其次,當小朋友被勸阻時,家長沒有及時制止兼認錯,臨走更故意叫小朋友拆斷牙籤的行為更令人髮指,對小朋友立下壞榜樣。

 

來源:FB@生仔要考牌系列

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓