【復仇者聯盟4】iPhone Siri隱藏驚喜彩蛋 即時變身Iron Man同JARVIS傾偈

2019.05.07

《復仇者聯盟4》上映近兩周,打破《鐵達尼號》全球票房紀錄成為電影史上第二名,今集初代復仇者結局已定,Marvel影迷最不捨的當然是鐵甲奇俠(Iron Man)一角。最近連蘋果iPhone的Siri過去有趣設定亦被粉絲重提,原來只要同Siri講出「你好賈維斯」,Siri就會扮成JARVIS,大家就可以隨時變身成Tony Stark同JARVIS傾計!

在電影中Tony Stark的語音助理第一代為JARVIS,角色深受粉絲喜愛,在隨後劇情亦變成幻視(Vision),而新的語音助理則叫「Friday」。

原來在iPhone Siri中有一個有趣設定,只要對說出「你好賈維斯」或「賈維斯你好」,就會有一些與Iron Man相關的有趣回應。

用英文版Siri說出「Hello JARVIS」等句子一樣可以玩,仲有更多特別回應,連小辣椒(Pepper)的名字都會出現!

其實這個有趣設定經已出現一段時間,想念Iron Man的朋友不妨試試!

圖片來源:Marvel Entertainment、FB@Marvel、《Iron Man2》電影照片、《Iron Man3》電影照片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓