拍拖到結婚不曾網上放閃 網民開心post兄弟合照激嬲老婆感不解:係咪佢小器?

文: Ling Kwok
2019.05.22

相信不少人間中打開社交平台都會見到有朋友會上載與另一半的恩愛照片放閃。不過最近有位男網民就為上載照片一事而煩惱,導致老婆生氣。男方感到費解,忍不住到討論區發文問自己錯在哪裡。

有位男網民就在「香港討論區」發文,並以《你哋評論下,會唔會覺得我老婆好小氣?》為題,講到近日與好友出外睇波,其後上載與朋友合照與睇波情況到Facebook,而且回家跟老婆分享。

誰知老婆因為相愛五年來,不曾上載過照片到Facebook,可是與兄弟睇波卻愉快分享,就此感到不悅,更指:「覺得我同個兄弟係一齊仲開心過同佢喺埋一齊... 因為佢話由心理角度去講,只有開心嘅事先會upload上去同人地分享!」

更問網民:「係我錯定係佢太敏感?」

故發文問網民,他的老婆是否有點小器。誰知發文後,得到網民的回應多是:「你同佢一齊咁多年,都唔知佢要啲咩」、「真係唔識做。」

而事主得到意見後,還是費解自己做錯甚麼,更留言表示:「覺得我同佢一齊咁多年從來都冇up過同佢啲合照上去...我知我老婆唔開心所以今日我就delete張相...但係佢反而仲嬲!佢講佢要嘅嘢唔係delete相,佢講我咁做佢啲朋友會點睇我?」

指老婆無理取鬧,卻被網民鬧爆,說:「她愛你,想得到你的愛和重視,但你讓你老婆感覺朋友比她更重要。」

又不理解事主刪除照片的做法:「為什麼你選擇刪除但不上傳一張合照?」建議多踏出一步免除老婆帶來的煩惱。

來源:香港討論區

圖:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓