酒量差都唔怕! 日本CHOYA推新版「不醉梅酒」仲可消除運動疲勞

文: LorLor Lee
2019.06.26

日本梅酒知名品牌CHOYA最近研發一種「可以消除運動疲勞」的「機能性不醉梅酒」,新版的梅酒飲料無酒精成分,但味道喝起來就像梅酒,同樣100%採用和歌山縣完熟南高梅製作。散發淡淡梅子香氣,含有2700mg檸檬酸,仲標榜能幫助減輕身體疲勞添。夏天咁熱,飲返罐冰涼又清爽的梅酒都不錯,而酒量差的朋友都唔怕啦!

日本梅酒知名品牌CHOYA最近研發出了「可以消除運動疲勞」的「機能性不醉梅酒」,酒量差的朋友都唔怕啦!

100%採用和歌山縣合作農場完熟南高梅製作!

呢款新推的「機能性不醉梅酒」,無酒精成分,是一款散發梅酒風味的蘇打,味道喝起來就像梅酒,但淡淡梅子香氣。

比先前那幾款更溫和,但亦不會太甜,含有2700mg檸檬酸,標榜能幫助減輕身體疲勞。

這款新版的「機能性不醉梅酒」已經在6月11日於日本正式上市啦,去開旅行的朋友可以試試~

圖片及資料來源:CHOYA

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓