船襪成日甩係因為著錯咗方法! 日本節目教你正確著襪行路唔易甩

2019.09.14

相信不少人穿船襪最擔心的問題就是襪子脫落,走路時一旦襪子脫落,就會「周身唔聚財」。有人就覺得襪子內的防滑膠不夠實凈,但負責售賣襪子的吉田香代子小姐在日本節目《ソレダメ!~あなたの常識は非常識》表示其實船襪脫落並非防滑膠不夠強,而是大家一直用錯方法穿襪子,令防滑膠無法發揮作用。

大部分人在穿船襪的時候總是先從腳趾穿起,再到腳跟位置。而日本船襪專家吉田香代子小姐就表示,由於防滑膠位於腳跟位置,防滑膠應該先緊貼腳踝的話能大幅增加襪子的緊貼程度,令防滑膠發揮最大作用。

由於先從腳跟位置穿船襪比起腳趾會更加緊貼,所以穿船襪應該先從腳跟開始,再到腳趾。

節目去到戶外實測,以專家提供的方法穿船襪後,即使行多層樓梯亦不會脫落。

來源:《ソレダメ!~あなたの常識は非常識》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓